Omo is een van de oudste wasmiddelmerken van Nederland en daardoor een van de bekendste merken. Wie kent het deuntje “omo wast door en door schoon, niet duur!” niet?
Nu ook snel!
Om beter aan te sluiten op het drukke leven van gezinnen bevat omo sinds vorig jaar de speciale 30 minuten technologie. Hierdoor was je dus niet alleen door en door schoon, maar bespaar je ook tijd!
Ga maar lekker je gang!
Het klinkt misschien vreemd uit de mond van een wasmiddelenfabrikant, maar wat OMO wil stimuleren is dat kinderen weer meer echt gaan spelen. Niet uren doorbrengen achter de playstation of de tv, maar lekker actief spelen. En dat spelen dan soms gepaard gaat met vuil is dan niet erg, dat hoort er nu eenmaal bij!
Nieuwe generatie vloeibare wasmiddelen
OMO Klein & Krachtig combineert een krachtig wasresultaat met een geringere belasting voor het milieu. Het is tweemaal geconcentreerd, waardoor de helft minder wasmiddel nodig is voor hetzelfde wasresultaat in vergelijking met een niet-geconcentreerd wasmiddel. Slechts één dopje wasmiddel (35 ml in plaats van 75 ml) volstaat voor een hele was. Hierdoor worden water, karton en energieverbruik bespaard bij zowel de productie, het verpakkingsproces als het transport. OMO Klein & Krachtig is verkrijgbaar in de varianten wit en color.
Cleanipedia
Cleanipedia is het nuttige platform van Unilever waar informatie wordt gegeven over wasmiddelen, schoonmaakmiddelen en onderhoudsproducten. Of het nu gaat om het schoonmaken van je witte schoenen of het verwijderen van die ene vlek uit je favoriete t-shirt, we zijn er om je te helpen. Zo is er veel informatie te vinden over welk type product u kunt gebruiken voor verschillende taken, zoals het schoonmaken van oppervlakken, meubels en stoffen. Ook zijn er tips te vinden om water, energie én geld te besparen en de uitstoot van CO2 te verminderen.
Neem contact op met Unilever over OMO
Als u vragen of opmerkingen heeft over OMO, gelieve onze contactpagina te bezoeken.

